UWAGA HUSARZE!!! WAŻNE INFO OBOZOWE!!! OSU!!! Proszę o zapoznanie się z nowymi informacjami dotyczącymi organizacji letniego obozu sportowego. <<TUTAJ>>
Po dzisiejszej konferencji Premiera i konsultacjach roboczych z Kuratorium Oświaty, informujemy co następuje:
1. Generalne wytyczne kuratorium będą zatwierdzone przez rząd do końca tygodnia i dostępne dla nas w formie oficjalnego dokumentu - stąd też po ich otrzymaniu podejmiemy 100% decyzję ws organizacji obozu.
2. Wiemy, że jest propozycja wyrażenia przez kuratorium zgody na organizowanie obozów sportowych z pewnymi ograniczeniami (czekamy na wymieniony dokument)
3. Na chwilę obecną zgłoszonych na obóz jest 81 osób. Liczba osób w jednym turnusie na obozie będzie najprawdopodobniej ograniczona, gdyż ograniczona przez kuratorium będzie ilość łóżek w pokojach. Po konsultacjach z ośrodkiem wynikałoby , że może w jednym turnusie jechać ok 58 osób. W takim przypadku cały ośrodek jest zamknięty i przeznaczony tylko dla nas. Termin ewentualnego drugiego turnusu 08-17,07,2020 (do 30 osób)
4. i NAJWAŻNIEJSZE!!!. Potrzebujemy informacji od wszystkich opiekunów i rodziców Husarzy zgłoszonych na obóz CZY PODTRZYMUJĄ SWOJĄ DECYZJĘ DOTYCZĄCĄ WYJAZDU?. PROSIMY O PRZESŁANIE INFORMACJI O EWENTUALNEJ REZYGNACJI Z OBOZU na adres mail'owy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku dn. 29.05.2020 do godz. 12.00. Rezygnacje zgłoszone do tego czasu skutkować będą zwrotem 100% wpłaconych pieniędzy (gdyż mamy je jeszcze na koncie Klubu). REZYGNACJE ZGŁOSZONE PO TYM TERMINIE skutkować będą POTRĄCENIEM zaliczki w wysokości 500pln, którą będziemy musieli wpłacić do ośrodka i firmy transportowej w przypadku podjęcia 100% decyzji o organizacji obozu. Nie przesłanie maila o rezygnacji w w/w terminie rozumiane będzie jako podtrzymanie zgody na udział w obozie i przelanie zaliczek z pieniędzy przesłanych przez tego uczestnika. Prosimy o PILNE decyzje. OSU!!!
Prezes SKS HUSARIA
sensei Radosław Ambroziak